kultjej.blogg.se

En blogg om allt och ingenting, lite jobb, lite graviditet, lite böcker, lite hund.

Vanföreställningar jag hade innan jag fick barn

Publicerad 2015-05-30 10:11:09 i Allmänt,

"Små bebisar sover hela tiden."
Ah, jag kommer kunna ta långa härliga promenader med vagnen, läsa böcker, mysa i soffan med enorma muggar kaffe och te. Gud vad mysigt! 
 
Inte hade jag en tanke på att... 
1. Inte alla barn sover hela tiden 
2. Barnet kanske bara sover i famnen 
3. Barnet kanske bara sover i famnen i rörelse 
4. Inte alla barn tycker om att åka vagn 
5. Barnet kanske bara sover 30 minuter åt gången 
 
Vi har ändå tur, den här lilla apan sover jättebra på nätterna, så det är inga som helst problem för mig att få mina timmar. Just nu, sånt där ändrar sig visst. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

Bor med sambo och hund (rhodesian ridgeback) i lägenhet i liten mellansvensk stad. Om allt går som det ska blir vi föräldrar i Mars. Känns crazy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela