kultjej.blogg.se

En blogg om allt och ingenting, lite jobb, lite graviditet, lite böcker, lite hund.

Sy byxor

Publicerad 2015-05-31 21:12:22 i Allmänt,

Jag vill sy både leggings och haremsbyxor åt Josefin. Titta bara på den här modellen, så sjukt gulligt! 
 
 
 
Men det kanske inte ser lika ballt ut på en pyttis som Josefin, då kanske leggings är bättre. 
   Jag har i alla fall två trikåtyg jag skulle kunna använda, men jag måste köpa resår eller muddtrikå, och då kan jag lika gärna köpa tyg också, om jag hittar något finare. 
 
Egentligen skulle jag vilja sy bodys också, men det är nog betydligt jobbigare. Jag väntar tills hon har tröjor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

Bor med sambo och hund (rhodesian ridgeback) i lägenhet i liten mellansvensk stad. Om allt går som det ska blir vi föräldrar i Mars. Känns crazy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela