kultjej.blogg.se

En blogg om allt och ingenting, lite jobb, lite graviditet, lite böcker, lite hund.

Piss och skit

Publicerad 2015-06-04 20:15:22 i Allmänt,

Åh vad tråkigt när man förberett en äppelpaj och inser att kanelen är slut. 
Jag tog saffran istället, men det blev ingen höjdare. Sjukt sliskigt recept. 
 
Jag åt ändå, förstås, så nu har jag ont i magen och mår illa. 
 
Pontus har fortfarande feber. Det är nu fem månader sedan han var frisk och bra i ryggen. 
Sista graviditetsmånaderna och Josefins första tre månader blev inte alls som vi hade tänkt. Det är inte utan att jag blir lite bitter faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

Bor med sambo och hund (rhodesian ridgeback) i lägenhet i liten mellansvensk stad. Om allt går som det ska blir vi föräldrar i Mars. Känns crazy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela