kultjej.blogg.se

En blogg om allt och ingenting, lite jobb, lite graviditet, lite böcker, lite hund.

#cirkuslampan

Publicerad 2015-06-16 08:01:33 i Allmänt,

Ibland snubblar jag över en hashtag (mobilen föreslår "hashtagg", uttalas det på svenska då eller?) som öppnar en värld av snygghet på Instagram. Behold #cirkuslampan! 
 
 
 
 
Och här då, en tjej som har så galet fint hemma, hon har allt jag tycker är fint. I. Sitt. Hem.
Kolla den här feeden! 
 
 
Och mina absoluta favoriter. 
 
 
Åh, den som ändå bodde så... 
Skönt att det ligger möda bakom alla fina bilder, det är en tröst i min fula men ack så slappa tillvaro.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolina

Bor med sambo och hund (rhodesian ridgeback) i lägenhet i liten mellansvensk stad. Om allt går som det ska blir vi föräldrar i Mars. Känns crazy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela